pracownika na stanowisko:
Asystent ds. administracyjno - technicznych
Miejsce pracy: 31-871 KrakówZadania:
• prowadzenie ewidencji dokumentów i faktur w obrębie całego biura
• udział w procesie obiegu dokumentów (współpraca z innymi działami Firmy)
• obsługa korespondencji przychodzącej
• kontakt z dostawcami polskimi i zagranicznymi w zakresie realizacji i obsługi zamówień serwisowych
• przeprowadzanie niezbędnych zapytań ofertowych
• archiwizacja dokumentów (elektroniczna i papierowa)
Profil Kandydata:
• wykształcenia min. średnie
• min. pół roku doświadczenia w pracy administracyjnej
• samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
• komunikatywność i pewność siebie
• sumienność, skrupulatność i zainteresowanie pracą z dokumentami
• komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
• dobra znajomość programu EXCEL
Mile widziane:
• wykształcenie wyższe techniczne
• znajomość innych języków obcych na poziomie komunikatywnym
Oferujemy:
• atrakcyjne warunki zatrudnienia w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• umowę o pracę
• super atmosferę i pracę w zgranym zespole
• dużą samodzielność działania
• zniżki na nasze produkty
• możliwość skorzystania z pakietów prywatnej opieki medycznej i pakietów OK System
• imprezy pracownicze.