Obowiązki:
- Administracyjno-biurowa obsługa zleceń transportowych
- Rejestrowanie zleceń w systemie oraz generowanie dokumentów transportowych
- Wystawianie faktur sprzedażowych i akceptowanie faktur kosztowych
- Nadzór i kontrola nad obiegiem dokumentów
- Archiwizowanie dokumentów
- Rejestracja i ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami NTG Polar Road
Wymagania:
- Dobra (praktyczna) znajomość języka angielskiego
- Umiejętność sprawnego posługiwania się pakietem MS Office
- Dobra organizacja pracy oraz przystosowanie do pracy w zespole
- Łatwość nawiązywania kontaktów
Mile Widziane:
- Znajomość pracy biurowej oraz pracy z dokumentami
- Wykształcenie związane z transportem i logistyką
Oferujemy:
- Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
- Prace w młodym i ambitnym zespole
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę)
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- Pakiety Medyczne i Sportowe
Klauzula:
Na zgłoszeniach prosimy o umieszczenie klauzuli o następującej treści: ″Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1999 r., Nr 133 poz.883″
NTG Polar Road Sp. z o.o. jest skandynawską firmą transportowo–logistycz... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.