Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent ds. Administracji Sprzedaży
Miejsce pracy: PiechcinZadania:
• Weryfikacja prawidłowych danych w systemie SAP;
• Poprawne i precyzyjne wprowadzanie danych do systemu;
• Stała współpraca z przedstawicielem handlowym, administratorami systemu i działem logistyki.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie programu Excel)
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta;
• Otwartość i wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
• Wykształcenie min. średnie preferowane wyższe;
• Umiejętność pracy pod presją czasu i odpowiedzialność za powierzone zadania;
• Gotowość do podjęcia pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.
Oferujemy:
• Szkolenie podczas okresu adaptacji (system SAP);
• Wynagrodzenie miesięczne: 3000 zł brutto;
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00;
• Zatrudnienie za pośrednictwem naszej agencji na okres 4-5 miesięcy, z możliwością późniejszego zatrudnienia przez klienta;
• Pracę w międzynarodowej firmie.
Oferta dotyczy pracy stałej/tymczasowej.
Numer referencyjny: ADAS/01/17/BDG
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.