Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Asystent ds. Administracji Sprzedaży na okres 9 miesięcy
Miejsce pracy: Warszawa
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Administracja sprzedaży: • Administrowanie dokumentacją działu sprzedaży (korespondencja przychodząca i wychodząca, dokumenty finansowe) • Koordynacja systemu do rozliczania faktur • Monitorowanie procesu rozliczania faktur • Prowadzenie komunikacji telefonicznej i mailowej
Oczekiwania: • Otwartość i zaangażowanie w codzienne obowiązku • Wnoszenie wkładu, wychodzenie z inicjatywą • Gotowość do nauki, chęć poznania nowych zagadnień • Umiejętność aktywnej współpracy i komunikacji • Praktyczna znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel
Oferujemy: • Umowę o prace tymczasową na okres 9 miesięcy • Pracę w dużej, międzynarodowej korporacji • Zdobycie cennego doświadczenia
Numer referencyjny: MS/04/07/17/01/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?