W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystent ds administracji HR
Miejsce pracy: ŁódźFirma Grafton Recruitment to jedna z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla kluczowych branż takich jak Produkcja, BSS czy IT.
Obecnie do naszego biura w Łodzi poszukujemy osoby na stanowisko:
Office Admin/Talent Soucer
Codzienne obowiązki:
- wyszukiwanie kandydatów za pośrednictwem profesjonalnych wyszukiwarek w tym LinkedIn oraz Goldenline
- wstępny kontakt z Kandydatami
- obsługa systemu dla pracowników tymczasowych
- dbanie o płynny przepływ informacji
- wsparcie Managera oraz Konsultantów w codziennych obowiązkach
- redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych na czołowych portalach internetowych
- współpraca z biurami karier, portalami internetowymi oraz uczelniami przy projektach rekrutacyjnych
- wsparcie Konsultantów poprzez aktywne poszukiwanie kandydatów do projektów rekrutacyjnych
- administrowanie bazą danych
Wymagania:
- ukończone studia licencjackie / magisterskie / lub student studiów zaocznych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- minimum półroczne doświadczenie w obsłudze pracowników tymczasowych (znajomość systemu Enova będzie dodatkowym atutem)
- wysoka kultura osobista
- doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność pracy w zespole
- sumienność oraz dokładność
- zainteresowanie rozwojem w obszarze rekrutacji
Korzyści:
- możliwość pracy na samodzielnym stanowisku w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- określona ścieżka kariery
- możliwość rozwoju zawodowego u jednegu z liderów branży usług rekrutacyjnych
- praca dla wiodącychi firm na rynku łódzkim oraz polskim
- praca z doświadczonym zespolem konsultantów
- prywatna opieka medyczna, karta Multisport
- siedziba oddziału w kultowym miejscu w Łodzi - biurowcu OFF Piotrkowska