Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od 17 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.

W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

Asystent Doradcy klienta

Miejsce pracy: Warszawa, 02-699

GŁÓWNE ODPOWIEDZIALNOŚCI:

  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne Doradcy klienta
  • Umawianie spotkań handlowych
  • Wysyłanie ofert
  • Wprowadzanie danych do bazy CRM
  • Obsługa zamówień

 

PROFIL POSZUKIWANYCH KANDYDATÓW:

  • Mile widziane doświadczenie w call center
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Dobra znajomość MS Word i MS Excel
  • Sumienność, dokładność, rzetelność

 

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie od października do grudnia 2016 r.
  • Pracę w wymiarze 8 godzin dziennie
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji
  • Przyjazną atmosferę pracy

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kłobuckiej 25 w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi