Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Asystent biura

Miejsce pracy: Warszawa

Jeśli:

  • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,
  • Jesteś  dyspozycyjny 10 h tygodniowo, od poniedziałku do piątku, w godzinach biurowych,
  • Lubisz pracę administracyjno-biurową,
  • Jesteś osobą komunikatywną, rzetelną, samodzielną,

To jest to,  praca dla Ciebie!


Do twoich zadań będzie należało:

  • Wsparcie administracyjne biura,
  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  • Archiwizacja i nadzór nad dokumentacją,
  • Realizowanie bieżących zadań (kserowanie i skanowanie dokumentów).

Od nas otrzymasz:

  • Umowę zlecenie,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w międzynarodowej firmie,
  • Miejsce pracy: Warszawa Centrum.


Numer referencyjny: AB/WA2/2018
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi