Opis stanowiska pracy

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • mile widziana znajomość zagadnień prawa zamówień publicznych
  • mile widziane doświadczenie przy przygotowywaniu ofert handlowych, przetargowych

 

Zakres obowiązków:

  • obsługa spraw administracyjno- biurowych, współpraca z działem księgowości
  • zarządzanie obiegiem korespondencji, oraz współpraca z firmami kurierskimi i innymi dostawcami
  • administracyjne wsparcie działu handlowego, inwestycyjnego
  • mile widziane doświadczenie w przygotowaniu ofert handlowych, przetargowych
  • inne zadania na bieżąco zlecane przez przełożonych

Prezentacja firmy

ASMEDICA Sp. z o. o. - instalacje gazów medycznych<br/> <br/>Waru... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi