Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent biura sprzedaży (k/m)
Miejsce pracy: KrakówObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- wsparcie pionu sprzedaży,
- kontakt i utrzymywanie relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- bieżące prace administracyno-biurowe.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów;
- dobre nawyki w kontaktach z ludźmi,
- doświadczenie w sprzedaży mile widziane,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- umowę-zlecenie,
- wynagrodzenie godzinowe: 17 zł brutto,
- możliwość rozwoju w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pakiet szkoleń wdrożeniowych,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.