Opis stanowiska pracy
Dla naszego klienta, jednej z dynamicznie rozwijającej się firmy
logistycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystent/Asystentka Zarządu
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy biura – zarządzanie korespondencją, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji
- zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów
- budowanie pozytywnych relacji, dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie profesjonalnego wsparcia asystenckiego
- przygotowywanie umów i dokumentów (faktury, raporty, sprawozdania, prezentacje) na potrzeby Zarządu
- organizację i koordynację spotkań, pilnowanie kalendarza, rozliczanie kosztów podróży
- współpracę z pozostałymi działami w firmie, budowanie dobrych relacji
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
- przejrzystą, opartą o kompetencje ścieżkę kariery
- pełną wyzwań pracę
- bogaty pakiet benefitów – opieka medyczna, dofinansowanie karty sportowej, program pożyczkowy
- możliwość udziału w ciekawych projektach realizowanych w firmie
Wymagania
- min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość MS Office
- znajomość języka angielskiego – poziom B2 (umożliwiający swobodną komunikację oraz redagowanie pism)
- wysoka kultura osobista, komunikatywność
- samodzielność i rzetelność w codziennej pracy
- umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
- sprawna organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów
Prezentacja firmy
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i ...
Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i rozwoju kompetencji pracowników, od ponad 20 lat projektuje i wdraża instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi. Wspieramy Naszych Klientów w zakresie kompleksowych rozwiązań HR. Nasze kompetencje budujemy w oparciu o wiedzę, doświadczenie i kreatywność naszych doradców – doświadczonych konsultantów z różnych dziedzin.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/03/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Premie, dodatki:
- multisport, ubezpieczenia grupowe, opieka medyczna
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa