Opis stanowiska pracy
Od ponad dekady współpracujemy z Klientami B2B na terenie całego Kraju. Budujemy długotrwałe relacje, oparte na zaufaniu i wzajemnych, wymiernych korzyściach
Poszukujemy specjalistki (lub specjalisty), która będzie:
- realizować zadania asystenckie zlecone przez Zarząd,
- przygotowywać, kompletować i dystrybuować materiały na potrzeby spotkań Zarządu i Rady Nadzorczej oraz Walnych Zgromadzeń Spółki,
- planować, organizować i prowadzić kalendarz spotkań (w tym podróży służbowych) Zarządu i Pracowników,
- zapewniać komunikację pomiędzy pracownikami i klientami poprzez obsługę telefonów i dedykowanych firmowych skrzynek mailowych,
- obsługiwać korespondencję przychodzącą i wychodzącą, w tym w elektronicznym i papierowym systemie obiegu dokumentów,
- prowadzić ewidencję dokumentacji, w tym rejestru umów i pełnomocnictw,
- wystawiać i weryfikować dokumenty i faktury,
- organizować zaopatrzenia Spółki w materiały biurowe, artykuły spożywcze itp.,
Gwarantujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- po 3 miesiącach okresu próbnego umowę o pracę;
- szkolenia i wsparcie zespołu,
- uczestnictwo w największych konferencjach branżowych w Polsce,
- pracę na gotowej i kompletnej bazie wszystkich potencjalnych Klientów w Polsce;
- niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, licencjonowane oprogramowanie, baza danych CRM;
- pracę w zgranym i energicznym zespole młodych ludzi;
- wyjazdy i spotkania integracyjne;
- codzienną świeżo-mieloną kawę bez limitu;
Jeśli chcesz do nas dołączyć, byłoby świetnie, gdybyś:
- miała doświadczenie na podobnym stanowisku,
- posiadała podstawową znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania organów Spółki (w tym kodeksu spółek handlowych),
- doskonale radziła sobie z pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point) oraz Outlooka,
- dobrze planowała i organizowała swoją pracę,
- była samodzielna w wykonywaniu powierzonych zadań (co nie znaczy, że nie możesz liczyć na wsparcie całego zespołu)
- była otwarta na ludzi, komunikatywna i kulturalna,
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk APLIKUJ.
Prezentacja firmy
iNET Group - Ogólnopolska Grupa Internetowa
<br/>
<br/>Czym jest iNET Gr...
iNET Group - Ogólnopolska Grupa Internetowa
Czym jest iNET Group?
iNET Group działa od roku 2007, jako Ogólnopolska Grupa Internetowa skupiająca pod jedną marką ponad 200 małych i średnich przedsiębiorców spośród polskich operatorów telekomunikacyjnych.
Jakie są cele iNET Group?
Celem iNET Group jest wspieranie krajowych operatorów telekomunikacyjnych. Firmy zrzeszone w ramach iNET Group tworzą wspólną, silną markę oraz budują przewagę konkurencyjną dzięki ofercie usług z zakresu dostępu do internetu, telefonii VoIP, telewizji IPTV oraz innych usług świadczonych zarówno w modelu B2C jak i B2B.
iNET Group pełni funkcję integratora branży realizującego, razem ze swoimi Partnerami, wspólne cele gospodarcze. Współpracujemy z pozostałymi integratorami branżowymi starając się aby nasze działania zazębiały się i przynosiły wspólne dobro dla całej branży.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/07/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja