Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla. W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług, jest posiadany przez nas certyfikat ISO 9001.
Asystent/ Asystentka prawna w dziale Marketing and Business Development
Miejsce pracy: WarszawaOBOWIAZKI
Dla naszego Klienta, prestiżowej, międzynarodowej firmy prawniczej, poszukujemy osób na stanowisko:
Asystenta/ Asystentki Prawnej w dziale Marketingu i Rozwoju Biznesu (Credentials).
Głównym zadaniem będzie przede wszystkim koncentrowanie się na rozwoju i zarządzaniu globalnymi credentialami (listami intencyjnymi) w bazie danych, a w szczególności informacji z regionu UKMEA.
Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za gromadzenie i zarządzanie innymi treściami prawnymi, w tym rankingów, nagród i wyróżnień, wsparciem Senior Managera, Global BD zespołu, odpowiedzialna za wstępne wprowadzenie credentiali do bazy danych, tworzenie i edytowanie dokumentów opisujących zdobyte doświadczenia, współpracując bezpośrednio z partnerami i prawnikami, przygotowywanie raportów i zbieranie informacji, aby poprawić jakość usług. Dodatkowo, osoba ta będzie wsparciem dla zespołu MBD.
WYMAGANIA
KORZYŚCI
Numer referencyjny: 1-13-42046/IP
Dla naszego Klienta, prestiżowej, międzynarodowej firmy prawniczej, poszukujemy osób na stanowisko:
Asystenta/ Asystentki Prawnej w dziale Marketingu i Rozwoju Biznesu (Credentials).
Głównym zadaniem będzie przede wszystkim koncentrowanie się na rozwoju i zarządzaniu globalnymi credentialami (listami intencyjnymi) w bazie danych, a w szczególności informacji z regionu UKMEA.
Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za gromadzenie i zarządzanie innymi treściami prawnymi, w tym rankingów, nagród i wyróżnień, wsparciem Senior Managera, Global BD zespołu, odpowiedzialna za wstępne wprowadzenie credentiali do bazy danych, tworzenie i edytowanie dokumentów opisujących zdobyte doświadczenia, współpracując bezpośrednio z partnerami i prawnikami, przygotowywanie raportów i zbieranie informacji, aby poprawić jakość usług. Dodatkowo, osoba ta będzie wsparciem dla zespołu MBD.
WYMAGANIA
- biegła znajomość języka angielskiego (min. C1)- warunek konieczny
- znakomite zdolności pisania i edycji
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel
- doświadczenie w firmie prawniczej bądź znajomość środowiska prawniczego mile widziane
- doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
- umiejętność pracy pod presją czasu
- silna identyfikacja problemów i umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność współpracy z innymi oraz równoczesna samodzielność w działaniu.
KORZYŚCI
- możliwość pracy w prestiżowym, międzynarodowym środowisku
- indywidualnie dobrany zestaw szkoleń i certyfikatów
- ambitne, ciekawe zadania
- nowoczesny biurowiec w centrum Warszawy
- benefity (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie).
Numer referencyjny: 1-13-42046/IP
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.