Asystent/Asystentka handlowa
Miejsce pracy: WarszawaAdecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania:
• Obsługa międzynarodowych Klientów biznesowych (B2B)
• Kompleksowa realizacja zamówień : od zarejestrowania zamówienia do dostarczenia produktu dla Klienta,
• Kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientami Biznesowymi (również w języku angielskim) - wyjaśnianie szczegółów zamówień, umów, faktur, potwierdzanie zamówień, certyfikatów itp.
• Dbałość o prawidłową realizację zamówień,
• Wprowadzanie i monitorowanie reklamacji,
• Współpraca z różnymi działami firmy,
• Opieka nad obiegiem i archiwizacja dokumentów
Wymagania:
• Mile widziani zarówno studenci jak i absolwenci
• Mile widziane doświadczenie pracy w dziale handlowym firmy lub w dziale sprzedaży i obsłudze klientów w sektorze B2B,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
• Mile widziana znajomość języka francuskiego - nie jest to jednak warunek konieczny,
• Mile widziana znajomość SAP - nie jest to jednak warunek konieczny,
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, ogłada biznesowa oraz bardzo wysoka kultura osobista,
• Zorientowanie na cel i wyniki,
• Umiejętność pracy pod presją czasu w międzynarodowym środowisku korporacyjnym,
Oferujemy:
• Zatrudnienie w międzynarodowej firmie z branży petrochemicznej o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę tymczasową, na okres 1,5 roku z możliwością przedłużenia umowy
• Pracę pełną wyzwań i możliwości w międzynarodowym środowisku
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:30 - 16:30 na pełen etat
• Możliwość zdobycia cennego korporacyjnego doświadczenia
• Możliwość aktywnego wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Prywatną opiekę medyczną, bony żywnościowe oraz dofinansowanie karty ZTM
Numer referencyjny: MS/29/08/17/WA1
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.