Axium Sp. z o.o Sp.K od ponad 15 lat działa w branży ICT i współpracuje z największymi światowymi producentami rozwiązań sieciowych i nowoczesnych technologii komunikacyjnych. Jesteśmy nowoczesną i otwartą firmą, która przyjmuje do swojego zespołu kreatywnych ludzi.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- wspomaganie organizacji pracy Dyrektora sprzedaży,
- prowadzenie kalendarza,
- zarządzanie przepływem informacji,
- opcjonalnie kontakt z dostawcami, klientami i partnerami firmy,
- sporządzanie notatek ze spotkań,
- koordynowanie projektów, nadzór nad terminowością zleceń,
- tworzenie prezentacji, pism, raportów,
- tłumaczenie oraz redagowanie pism z angielskiego na polski oraz z polskiego na angielski.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- bardzo dobre umiejętności analityczne oraz organizacyjne,
- język angielski (w mowie i piśmie),
- mile widziana znajomość języka niemieckiego lub hiszpańskiego,
- komunikatywność, rzetelność oraz zaangażowanie.
Oferujemy:
- pozytywną atmosferę w międzynarodowym zespole,
- umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- benefitów – opieka medyczna, karta sportowa, owocowe środy,
- wyjazdy integracyjne, szkolenia.