Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Asystent/Asystentka ds. nieruchomościMiejsce pracy: Kraków
ZAKRES ZADAŃ I OBOWIĄZKÓW:
pozyskiwanie klientów i budowanie lokalnego CRMu;
świadczenie usług doradczych i reprezentacji najemców w procesie pozyskiwania powierzchni komercyjnych oraz renegocjacji umów najmu
przygotowywanie prezentacji lokalnego rynku biurowego;
wspieranie i reprezentacja właściciela obiektu;
udział i prowadzenie całego procesu negocjacji zarówno po stronie najemcy jak i wynajmującego wraz z kompleksowym przygotowywaniem dokumentów oraz projektów umów z załącznikami;
monitorowanie lokalnego rynku nieruchomości w regionie;
rozwijanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi właścicielami i najemcami;
współpraca z Urzędem Miasta przy okazji wizyt inwestora.
Wymagania:
pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyte w branży nieruchomości komercyjnych;
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikacyjnym (poziom B2);
sumienność, zaangażowanie i chęć rozwoju zawodowego;
prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w firmie posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku;
konkurencyjne warunki finansowe;
atrakcyjny system premiowy;
pakiet benefitów;
elastyczne podejście do każdego pracownika i dużą swobodę działania.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?