Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystent/Asystentka ds. Handlowo Administracyjnych
Miejsce pracy: Poznań
Aktualnie da naszego Klienta poszukujemy Kandydatów/Kandydatek zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie z maturą,
- doświadczenie zawodowe: minimum 1-2 lata pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel i PowerPoint),
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie - warunek konieczny.
- umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole,
- zdolności organizacyjne,
- dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Opis stanowiska:
- Organizacja pracy i administracji oddziału firmy,
- Nadzór nad obiegiem dokumentów, archiwizacja umów itp.
- Sporządzanie zestawień, raportów sprzedaży, prezentacji,
- Kontakty z klientami przez telefon (zbieranie i dalsze przekazywanie informacji, wyjaśnianie spraw itp.),
- Współpraca z handlowcami i innymi działami wewnątrz firmy.
Oferujemy:
- oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającym się, międzynarodowym zespole,
- praca w pełnym wymiarze godzin (pełny etat) od poniedziałku do piatku,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową poprzez Adecco z możliwością kontynuacji w późniejszym czasie w wewnętrznych strukturach firmy.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie CV i LM.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.