Opis stanowiska pracy
Osoba na stanowisku Asystentki Biura będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta zewnętrznego i wewnętrznego poprzez prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu Kancelarii.
Podstawowe zadania:
- Obsługa centrali telefonicznej: rozmowy z klientami, bankami, pracownikami, zarządem – łączenie rozmów do odpowiednich osób, udzielanie odpowiedzi na pytania;
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz współpraca z firmami kurierskimi i innymi dostawcami;
- Rezerwacja sal konferencyjnych, obsługa spotkań, a przede wszystkim - dbanie o profesjonalny wizerunek firmy;
- Prowadzenie terminarza spotkań;
- Wykonywanie zleconych projektów;
- Dbanie o zaopatrzenie firmy w produkty spożywcze, artykuły biurowe i przemysłowe;
- Obsługa pakietów opieki medycznej.
Od kandydatów oczekujemy:
- minimum dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
- biegłej znajomości obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint);
- dobrej znajomości j. angielskiego;
- chęci zdobywania doświadczenia w administracji biurowej.
Poszukujemy osoby dyspozycyjnej, wielozadaniowej, komunikatywnej o pogodnym usposobieniu, lubiącej pracę z ludźmi.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie;
- przyjazną atmosferę pracy;
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju.
Kandydatów spełniających kryteria podane w ogłoszeniu prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych składających się z CV i listu motywacyjnego klikając w APLIKUJ.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla...
Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową obsługę prawną, podatkową i księgową. Tylko na przestrzeni ostatnich trzech lat świadczyliśmy usługi na rzecz ponad tysiąca firm, reprezentując je w sprawach o łącznej wartości ponad sześciu miliardów złotych. Od lat jesteśmy wyróżniani w prestiżowych zestawieniach firm prawniczych w Polsce i na świecie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Obsługa klienta