Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę recepcji i administracji,
- organizację kalendarza spotkań biznesowych; wewnętrznych i zewnętrznych,
- obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- obsługę i nadzór nad dokumentami firmy,
- organizację podróży służbowych pracowników.
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- wykształcenie minimum średnie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym w mowie i piśmie, mile widziana znajomość języka rosyjskiego,
- umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- pozytywne nastawienie do współpracowników,
- mile widziane prawo jazdy kat. B
Prezentacja firmy
SANEL spółka jawna powstał 01.03.1989 r. i od początku do chwili obecnej...
SANEL spółka jawna powstał 01.03.1989 r. i od początku do chwili obecnej jest firmą prywatną. W tym czasie firma stała się wiodącą firmą wykonującą instalacje i wymienniki ciepła dla przemysłu farmaceutycznego w Polsce. Firma stale się rozwija oferując usługi i produkty spełniające wysokie wymagania higieniczne. Stały rozwój firmy i wciąż nowe rynki zbytu zaowocowały otwarciem przedstawicielstwa w Kijowie na Ukrainie. Firma zajmuje się wykonaniem kompletnych instalacji wraz z projektowaniem, dostawą materiałów i urządzeń oraz serwisem.
Firma ma duże doświadczenie wykonywania instalacji ze stali wysokostopowych dla przemysłu farmaceutycznego i kosmetycznego. Dysponujemy automatami inwertorowymi do spawania orbitalnego metodą TIG z możliwością dokumentacji procesu spawania z głowicami umożliwiającymi spawanie rurociągów o średnicy od 6 do 160 mm, wideoskopem z możliwością dokumentacji fotograficznej i nagrań wideo wykonanych spoin. Gwarantujemy montaż, spawanie i kontrolę według procedur gwarantujących najwyższą jakość i walidację instalacji.
Zapewniamy dostarczenie urządzeń i montaż instalacji wraz z certyfikatami materiałowymi i dokumentami potrzebnymi do IQ/OQ zapewniającymi walidację systemu i uzyskanie niezbędnych certyfikatów.
Stale współpracujemy z czołowymi producentami urządzeń produkcji farmaceutycznych jak BWT-Christ, Stilmas i Eurowater.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 3 000PLN - 4 500PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Obsługa klienta