Asystent/ Asystentka Biura
Dla naszego Klienta- firmy z terenu Dąbrowy Górniczej, poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
• Obsługa korespondencji w języku polskim i angielskim oraz tłumaczenia;
• Czuwanie nad odpowiednim przepływem informacji, koordynowanie codziennych działań, organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, organizowanie wyjazdów służbowych;
• Sprawdzanie i sporządzanie dokumentacji, przygotowanie prezentacji, aktualizowanie baz danych;
• Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i rozwiązywanie bieżących spraw.
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1);
• Umiejętności komunikacyjne;
• Doskonałe zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, ustalania priorytetów i zarządzania czasem;
• Ogólna znajomość dokumentacji typu technicznego oraz znajomość charakteru pracy będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• Pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku związanym z realizacją inwestycji;
• Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w ramach umowy o pracę tymczasową z możliwością stałej współpracy;
• Wynagrodzenie zawsze na czas oraz program pracowniczy Adecco +Club.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.