Opis stanowiska pracy
Stanowisko Asystenta daje możliwość poznania branży zarządzania nieruchomościami oraz zawodu Administratora / Zarządcy Nieruchomości od podstaw, zarówno w biurze jak i na terenie nieruchomości. Asystent zdobywa cenną wiedzę merytoryczną i praktyczną, by móc samodzielnie obsługiwać nieruchomości. Jeśli jesteś osobą, która chciałaby rozwijać się w tym kierunku, dołącz do nas!
Najważniejsze zadania:
- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji: ogłoszeń, pism, uchwał, zawiadomień, korespondencji, umów z podwykonawcami, itp.
- przygotowywanie zestawień ofertowych
- archiwizowanie dokumentacji
- uczestniczenie w spotkaniach z mieszkańcami, zarządami Wspólnot Mieszkaniowych, z firmami podwykonawczymi
- wizytacje nieruchomości
- pomoc w nadzorze nad firmami podwykonawczymi: firmy sprzątające, ochroniarskie, konserwujące
- pomoc w przygotowywaniu remontów i nadzorze nad nimi
- zdobywanie wiedzy merytorycznej i doświadczenia
Wymagania:
- biegła znajomość obsługi komputera - MS Office, Internet
- zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność cierpliwego słuchania
- komunikatywność, samodzielność, dokładność
Mile widziane:
- studenci studiów zaocznych lub 5-go roku studiów dziennych oraz absolwenci specjalności związanej z gospodarowaniem nieruchomościami, budownictwem, ekonomią, itp.
W zamian oferujemy:
- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie
- pracę w profesjonalnym zespole gwarantującym pogłębianie wiedzy
- udział w cyklicznych, cotygodniowych szkoleniach z zakresu zarządzania nieruchomościami
- współpracę na podstawie umowy cywilnoprawnej lub w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (przy działalności gwarantujemy wsparcie partnerskiego biura rachunkowego)
- progresywne wynagrodzenie uzależnione od wyników w pracy i nauce
- lekcje języka angielskiego
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami, którzy prześlą komplet informacji.
Prezentacja firmy
Parama oznacza „wsparcie” i tak też najkrócej można określić zakres nasz...
Parama oznacza „wsparcie” i tak też najkrócej można określić zakres naszej działalności.
Wspieramy nieruchomości – komercyjne i mieszkaniowe, przede wszystkim zaś ich właścicieli, mieszkańców i użytkowników, w każdym niemal aspekcie. Parama to grupa złożona z wielu spółek, które działają w różnych obszarach rynku nieruchomości, ale uzupełniają się wzajemnie, dzięki czemu nasza oferta jest kompleksowa.
Wspieramy biznes, naszych pracowników i partnerów. Parama to ludzie – ich marzenia, ambicje i cele. Rośniemy razem. Za każdą kolejną spółką w portfelu Paramy stoją nasi zaufani, sprawdzeni współpracownicy, których samodzielność i sukcesy są dla nas największą radością. Naszym fundamentem jest wzajemne zaufanie i partnerstwo, stanowiące podstawę rozwoju i motywację do działania. Zależy nam na tym, by każdy pracownik Paramy miał świadomość, że rozpoczęcie u nas pracy to dopiero początek drogi i że może na nas liczyć w realizacji nawet najśmielszych pomysłów biznesowych.
Jesteśmy firmą w 100% polską i wiarygodną. Nasze początki sięgają 1998 roku, a Parama Group została wyodrębniona w 2010 roku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/08/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta