Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent administracyjny działu zakupów (m/k)
Miejsce pracy: PoznańObowiązki:
- prace administracyjne,
- potwierdzanie terminów,
- utrzymywanie aktualnych danych w systemie informatycznym.
Wymagania:
- biegła znajomość języka francuskiego - w mowie i piśmie - warunek konieczny i podstawowy,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- skrupulatność,
- odporność na stres,
- znajomość obsługi programu Oracle - mile widziane.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- wysokie wynagrodzenie,
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30,
- dodatkowe świadczenia (karta OK System, opieka medyczna Luxmed, ubezpieczenie),
- możliwość stałego zatrudnienia bezpośrednio przez firmę,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.