#

Asystent administracyjny działu zakupów (m/k)

Trenkwalder

Poznań, wielkopolskie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent administracyjny działu zakupów (m/k)

Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
  • prace administracyjne,
  • potwierdzanie terminów,
  • utrzymywanie aktualnych danych w systemie informatycznym.
Wymagania:
  • biegła znajomość języka francuskiego - w mowie i piśmie - warunek konieczny i podstawowy,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • skrupulatność,
  • odporność na stres,
  • znajomość obsługi programu Oracle - mile widziane.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • wysokie wynagrodzenie,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30,
  • dodatkowe świadczenia (karta OK System, opieka medyczna Luxmed, ubezpieczenie),
  • możliwość stałego zatrudnienia bezpośrednio przez firmę,
  • oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi