Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent administracyjny działu sprzedaży i marketingu
Miejsce pracy: WarszawaZadania:
• Bieżące wsparcie Product Managerów w codziennych aktywnościach w obszarze administracyjnym przy prowadzonych projektach marketingowych i sprzedażowych,
• Analiza faktur marketingowych, sprawdzanie płatności od klientów,
• Koordynacja obiegu dokumentów,
• Monitorowanie terminowego składania dokumentacji,
• Rejestrowanie i przetwarzanie umów z klientami,
• Wsparcie przy organizacji eventów i konferencji,
• Dbanie o rejestrowanie wszystkich aktywności w systemach CRM, SAP i innych wewnętrznych systemach,
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
• Doświadczanie w pracy administracyjnej minimum 1 rok,
• Łatwość nauki systemów informatycznych i umiejętność do pracy w kilku systemach jednocześnie,
• Dobra znajomość word i excel,
• Bardzo dobra znajomość j. angielskiego - B2 - warunek konieczny,
• Komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów i szukania rozwiązań,
• Samodzielność i rzetelność,
Oferujemy:
• Umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z realną możliwością przedłużenia,
• Karta sportowa, opieka medyczna, karta lunchowa 190 pln miesięcznie,
• Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w międzynarodowych strukturach,
• Lokalizacja firmy: Centrum.
Numer referencyjny: ADSM/WA2/08/2016
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.