Profi Credit Polska S.A.
PROFI CREDIT Polska S.A. jest vice liderem polskiego rynku pożyczkowego i jednym z największych pracodawców w regionie Podbeskidzia.

Do struktur Spółki PROFI CREDIT Polska S.A. poszukujemy pracowników i współpracowników o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach. Stwarzamy możliwości pracy zarówno osobom o bogatym doświadczeniu, jak i tym, którzy dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową.

Posiadasz doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych? Chcesz zarządzać pracą Team Managerów? Cechuje Cię pasja i zaangażowanie w realizację postawionych celów? Szukasz pracodawcy, u którego naprawdę możesz się rozwinąć?

Czekamy właśnie na Ciebie!

Na tym stanowisku będziesz zajmował się:

  • Zarządzaniem i koordynacją pracy podległej grupy Team Managerów
  • Planowaniem sprzedaży w oparciu o założone cele
  • Realizacją strategii firmy na podległym terenie
  • Analizą i raportowaniem wyników sprzedażowych podległego zespołu
  • Inicjowaniem nowych aktywności sprzedażowych w oparciu o przeprowadzane analizy
  • Rekrutacją i wdrożeniem nowych członków swojego zespołu
  • Skutecznym motywowaniem i inspirowaniem podległego zespołu
  • Komunikacją pomiędzy podległym zespołem a Dyrektorem Regionalnym
  • Realizacją regionalnych działań marketingowych na podległym terenie

Podejmując pracę w PROFI CREDIT zyskasz:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w przyjaznej, nastawionej na współpracę, kulturze organizacyjnej międzynarodowej korporacji finansowej
  • Możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia i osiągania sukcesów w drugiej co do wielkości firmie pożyczkowej w Polsce
  • Bardzo profesjonalny system treningowy i program wdrożeniowy, w ramach którego poznasz zarówno produkt, jak i najbardziej efektywne praktyki sprzedażowe (opłacany w całości przez Spółkę)
  • Narzędzia niezbędne do efektywnej pracy – samochód służbowy, laptop i telefon
  • Stałe wsparcie Dyrektora Regionalnego przy zarządzaniu projektami sprzedażowymi

Oczekujemy od Ciebie:

  • Co najmniej dwuletniego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi i budowaniu struktur sprzedaży
  • Znajomości branży finansowej lub pokrewnej
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Zdolności przywódczych
  • Podstawowej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power point, Outlook, Internet)
  • Prawa jazdy kat. B i gotowości do wyjazdów służbowych

AREA MANAGER

Miejsce pracy: Kielce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi