Opis stanowiska pracy
Archiwum Państwowe w KatowicachDyrektor Archiwum poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
archiwistaArchiwum Państwowe w Katowicach
ul. Józefowska 104
40-145 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- wykonywanie kwerend dotyczących dokumentacji osobowej w celu podania dalszego trybu postępowania osobom i organom zwracającym się z zapytaniem
- wykonywanie kwerend z przejętej dokumentacji w celu sformułowania odpowiedzi na składane podania przez osoby fizyczne i organy zwracające się z zapytaniem
- sporządzanie uwierzytelnionych kopii i zaświadczeń w celu realizacji złożonego zamówienia
- rejestrowanie poczty przychodzącej do oddziału i dowodów wpłaty oraz wystawianie przepustek wwozu i wywozu dokumentacji
- udostępnianie interesantom dokumentacji i matriałów archiwalnych, udzelanie informacji dotyczącej dokumentacji osobowej w Biurze Obsługi Klienta i Pracowni Naukowej
- układanie przejętej dokumentacji w magazynach
- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
Warunki pracy- praca biurowa i fizyczna w siedzibie urzędu,
- kontakt z kurzem, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi i grzybami,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, niszczarka, skaner),
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze,
- konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami, brak dźwigu osobowego,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, głuchoniemym oraz niedosłyszącym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Dokumenty należy dostarczać wyłącznie w formie pisemnej - listownie lub osobiście.
Wymagane dokumenty i oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydatki/kandydata.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/ni do naboru zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie postępowania związanego z naborem.
Oferty otrzymane po terminie, nie kompletne oraz nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru, po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2 700,00 zł
Przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2018 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 32 2087894
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie /średnie i policealne
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze postępowania z dokumentacją o czasowym okresie przechowywania, w tym dokumentacją osobową i płacową
pozostałe wymagania niezbędne:- uprawnienia do wykonywania czynności związanych z dokumentacją osobową i płacową zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 1 kwietnia 2005 r. w sprawie określenia rodzaju wykształcenia uznanego za specjalistyczne oraz dokumentów potwierdzających posiadanie praktyki zawodowej, wymaganych od osób wykonujących niektóre czynności związane z dokumentacją osobową i płacową pracodawców (Dz. U. z 2005 r. nr 68, poz. 596)
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość zasad funkcjonowania archiwów państwowych
- znajomość systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją (EZD)
- obsługa komputera (Word, Excel, Acess) i urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonywania czynności związanych z dokumentacją osobową i płacową zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 1 kwietnia 2005 r.: Dz. U. z 2005 r. nr 68, poz. 596
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2018-10-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu