Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Application Support (II Linia wsparcia)
Lokalizacja: WarsawDla naszego międzynardowowego klienta poszukujemy osoby otwartej na stanowisko - Application Support (II Linia wsparcia)
Do głównych obowiązków tej osoby będą należały m.in.:
- Wsparcie użytkowników w obszarze II-linii wsparcia.
- Utrzymywanie aplikacji.
- Praca z systemem ticketowym.
- Eskalowanie problemów i naprawianie błędów.
Wymagane doświadczenie i kwalifikacje:
- Minimum 2 lata doświadczenia przy wsparciu użytkowników/aplikacji.
- Podstawy programowania w języku .NET.
- Znajomość SQL’a.
- Płynny angielski.
Klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pakiet benefitów.
- Nowoczesne biuro, w dogodnej lokalizacji.