Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

AP Accountant with Czech

Miejsce pracy: Kraków
6-10-53983

For our Client, one of the most famous companies in the international arena which works in the area of new technologies currently we are looking for candidates for the position of
AP Accountant with Czech

You will be responsible for:

- Processing invoices in accordance with defined processes and client's requirements
- Ensuring daily operations are carried out according to set targets and deadlines
- Cooperation with other accountants and supporting on daily duties
- Responding email/phone queries, handle sensitive individual cases
- Prepering required reports
- Processing of customer requests

Requirements:
- Very good knowledge of Czech and communicative English is a must
- 1-2 years of experience in work with clien's / Accounting
- Excellent communication and interpersonal skills
- Education or experience in Accounting/Finance will be a strong asset
- Good Ms Office Skills

Benefits:
- Trainings which preparing to job (SAP, communication with internal client)
- Stable agreement
- Possibility to take part in transition to Czech
- Private medical care
- Multisport card
- Language courses
- Work in an international environment with nice people and fresh fruits every day :)

Recruitment Agency No. 812

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi