Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Umowa zlecenia
Ilość wakatów: 5
Minimalne doświadczenie: Bez doświadczenia
Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące
Branża: Praca Obsługa klienta
TIM działa na rynku call/contact center od 2003 roku. Wieloletnie doświadczenie, innowacyjna wiedza oraz zaufanie klientów sprawiły, że obecnie firma należy do ścisłej czołówki świadczącej usługi z zakresu telemarketingu, telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta na rynku Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).
Do ruszającego właśnie projektu informacyjnego poszukujemy do naszego zespołu osób na stanowisko:
Ankieter telefoniczny
Miejsce pracy: Gdańsk Przymorze, ul. Lęborska 3b (budynek Starter)
Jeżeli jesteś:
• uśmiechnięty i energiczny
• lubiący kontakt z drugą osobą
• nie bojący się wyzwań
• nastawiony na sukces
• komunikatywny i śmiały
To znaczy, że jesteś idealnym kandydatem! Nie masz doświadczenia? Nic nie szkodzi - wszystkiego Cię nauczymy :)
Projekt, przy którym będziesz pracował, polega na:
• wykonywaniu połączeń telefonicznych do klientów biznesowych – firm, przedsiębiorstw, instytucji
• realizowaniu kampanii informacyjnej – udzielaniu informacji na temat danej kampanii rozmówcy
• pozyskiwaniu od klienta określonych informacji
Naszym pracownikom gwarantujemy:
• regularne wynagrodzenie – stawkę godzinową, która wzrasta wraz z Twoich zaangażowaniem
• profesjonalne, płatne szkolenie, które przygotowuje do pracy
• możliwość pogodzenia pracy z innymi obowiązkami, elastyczny grafik
• wolne weekendy i pracę jedynie w godzinach 8-16 bądź 9-17
• przyjazną atmosferę – tworzymy zgrany, młody, zorientowany na cel zespół
• komfortowe warunki pracy – biuro w nowoczesnym, klimatyzowanym biurowcu, z dobrze wyposażoną kuchnią oraz kawą i herbatą dla pracowników
Dołącz do naszego zespołu już dziś – jutro może zabraknąć miejsc ;)