Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: Tylko praktyki
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Doradztwo / Konsulting
Dla naszego Klienta, firmy która zajmuje się wsparciem procesów dotyczących ubezpieczeń różnych sektorów finansowych, poszukujemy osoby mówiącej w języku francuskim i angielskim, o nienagannej kulturze osobistej i wysokich umiejętnościach interpersonalnych. Zaznaczamy, że nie jest wymagane doświadczenie stricte techniczne, chociaż każda wiedza IT będzie mile widziana.
Opis stanowiska:
- Udzielanie technicznego technicznego pracownikom firmy, jako wewnętrzny dział Service Desk
- Telefoniczna obsługa w języku angielskim i francuskim
- Prowadzenie korespondencji mailowej w języku angielskim i francuskim
- Rozwiązywanie zgłoszeń, problemów związanych z obsługą komputera na podstawie odpowiednich procedur
- Dbanie o ciągłość wymiany informacji
- Wprowadzanie danych do systemu
- Dbanie o dobre relacje z pracownikami i wysoką jakość obsługi
- Proaktywne działania w zakresie poprawy wydajności zespołu i rozwiązywania problemów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy z klientem (mile widziane w środowisku międzynarodowym)
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
- Biegła znajomość angielskiego
- Kreatywność i silne zdolności analityczne
- Zdolność organizacji i pracy pod wpływem stresu
- Komunikatywność, orientacja na klienta, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Oferujemy:
- Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
- Kompleksowy program szkoleniowy oraz kursy językowe
- Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport, bilety do kina)
- Dodatek lunchowy
- Codziennie świeże owoce i soki
- Kawa o każdej porze dnia
- Młody dynamiczny zespół i świetna atmosfera w pracy
- Biuro w samym sercu Wrocławia
- Pakiet relokacyjny dla kandydatów spoza Wrocławia