#

Analityk Wynagrodzeń i Świadczeń Dodatkowych

Budimex SA

Warszawa, mazowieckie

Budimex SA

Analityk Wynagrodzeń i Świadczeń Dodatkowych

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Przygotowywanie raportów cyklicznych oraz ad hoc z obszaru HR, na podstawie baz danych,
  • Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników HR oraz cykliczne przygotowanie dashboardu prezentującego te dane w biznesie,
  • Bieżące wsparcie Kierowników Personalnych (porównania do rynku, wykorzystanie budżetu, analiza stanu zatrudnienia, raporty ad hoc),
  • Zbieranie danych i prezentacja trendów na rynku pracy oraz najlepszych praktykach rynkowych w obszarze wynagradzania,
  • Współudział w rozwoju narzędzi HR w grupie Budimex,
  • Współpraca z departamentem kontrolingu w zakresie budżetowania oraz kontroli kosztów wynagrodzeń,
  • Współudział w procesach premiowania, budżetowania kosztów wynagrodzeń, przeglądu wynagrodzeń,
  • Monitorowanie poziomu zatrudnienia.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Bardzo dobra znajomość metod i narzędzi analitycznych (MS Excel, Power BI, Power Point),
  • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i przedstawiania rekomendacji, skrupulatność,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie i zorientowanie na cele,
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Znajomości języka angielskiego.

Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
  • opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe),
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji naciskając
przycisk aplikuj znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Budimex SA Budimex SA

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi