Analityk Wsparcia Systemu (II linia wsparcia)
Miejsce pracy: PoznańZatrudniając ponad 1800 inżynierów, Sii jest liderem wśród dostawców usług IT i inżynierii. Wspieramy klientów w zakresie analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą oraz integracji i utrzymania systemów. Zatrudniamy ludzi z pasją i pracujemy dla najlepszych!
Dołącz do nas!
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko
Analityk Wsparcia Systemu (II linia wsparcia)
Miejsce pracy: PoznańZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- • Wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z wykorzystaniem aplikacji w podległym obszarze
• Gwarantowanie wysokiej jakości i ciągłości usług informatycznych
• Prowadzenie ewidencji zgłoszeń serwisowych w aplikacji HP Service Manager zgodnie z ITIL
• Współpraca z globalnymi zespołami wsparcia
• Współpraca z klientem wewnętrznym podczas realizacji projektów
• Praca z dokumentacją techniczną i procesową
• Tworzenie dokumentacji, bazy wiedzy z zakresu wspieranych aplikacji
• Tworzenie raportów i analiz
WYMAGANIA:
- • Mile widziane wykształcenie wyższe (najchętniej na kierunku Informatyka lub pokrewnych)
• Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej ze wsparciem systemów/aplikacji na II linii wsparcia
• Dobra znajomość baz danych Oracle
• Praktyczna znajomość metodologii ITIL ze szczególnym uwzględnieniem Incident Management, Change Management, Knowledge Management
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Umiejętności analityczne stosowane do rozwiązywania skomplikowanych problemów
• Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu dokumentacją techniczną
OFERUJEMY:
- • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
• Możliwość współtworzenia innowacyjnych projektów dla liderów z sektora telekomunikacyjnego, farmaceutycznego, ubezpieczeniowego, bankowo-finansowego i innych
• Stabilne zatrudnienie
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Atrakcyjny pakiet socjalny
• Doskonałą atmosferę pracy
Aplikuj poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie