PGE Systemy S.A. wchodząca w skład Grupy Kapitałowej PGE i zajmującą się świadczeniem usług teleinformatycznych dla spółek GK PGE
W związku z intensywnym rozwojem PGE Systemy S.A., w chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Zbieranie wymagań od klientów
- Przygotowywanie dokumentacji analizy biznesowej oraz specyfikacji wymagań
- Wsparcie dla zespołu projektowego oraz zespołu programistów i użytkowników, którzy korzystają ze środowiska SharePoint
- Pomoc w rozwoju użytkowników poprzez realizację szkoleń związanych ze standardową funkcjonalnością SharePoint
- Analiza obecnie uruchomionych witryn/rozwiązań na bazie SharePoint pod względem poprawności działania i identyfikacji potrzeb do modyfikacji
- Pomoc w identyfikacji problemów związanych z funkcjonowaniem środowiska SharePoint
- Obsługa zgłoszeń w ramach 2 linii wsparcia
- Pomoc przy tworzeniu scenariuszy testów oraz współudział w testach wdrażanych systemów
Profil idealnego kandydata:
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne
- Minimum rok doświadczenia w pracy z Microsoft SharePoint 2010/2013
- Doświadczenie w wykorzystaniu SharePoint z pakietem MS Office
- Umiejętność przygotowywania analiz biznesowych oraz specyfikacji wymagań
- Podstawowa znajomość baz danych MS SQL oraz usługi MS SQL Reporting Services
- Znajomość języka angielskiego, pozwalająca na pracę z dokumentacją techniczną
- Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność współpracy z zespołem oraz z Klientem biznesowym
Atuty:
- Znajomość metodyki SCRUM, ITIL
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
- Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjny pakiet socjalny
Oferty kandydatów prosimy przesyłać do dnia 21 września 2016
klikając w przycisk