Analityk Kampanii Marketingowych
Kraków Analityk Kampanii Marketingowych
Kraków
NR REF.: 1110506
Dla jednego z naszych klientów – Firmy FedEx, międzynarodowej organizacji działającej w branży transportowo-logistycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Analityka Kampanii Marketingowych.
Miejsce pracy: Kraków, ul. Bora-Komorowskiego
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za analizę wyników kampanii marketingowych i wsparcie oceny po zakończeniu kampanii pod kątem przyszłych ulepszeń, budowanie grup docelowych dla działań rynkowych w oparciu o strategię firmy, a także zaangażowanie w rozwój strategii współpracy z klientem oraz poprawy zwrotu z inwestycji.
Szukamy osoby posiadającej minimum roczne doświadczenie w obszarze analizy kampanii marketingowych, posługującej się biegłym językiem angielskim (min. C1) oraz wykazującej się analitycznym podejściem do rozwiązywania problemów. Każdy kandydat powinien biegle poruszać się w programie MS Excel oraz posiadać znajomość języka SQL. Dużym plusem będzie znajomość SAS, jednak nie jest to konieczne.
Praca na tym stanowisku umożliwia aktywny udział w światowym procesie integracji firmy FedEx i TNT, dzięki czemu daje możliwość rozwoju i zdobycia nowego doświadczenia. Ponadto, nowo zatrudniony pracownik otrzyma pakiet benefitów pozapłacowych (kartę MultiSport, kartę Lunchową, prywatną opiekę medyczną oraz polisę ubezpieczeniową), a po pół roku pracy będzie mógł skorzystać z budżetu przewidzianego na szkolenia i rozwijanie swoich umiejętności.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w procesie rekrutacji prosimy o przesłanie swojego CV w języku angielskim.
Kraków
NR REF.: 1110506
Dla jednego z naszych klientów – Firmy FedEx, międzynarodowej organizacji działającej w branży transportowo-logistycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Analityka Kampanii Marketingowych.
Miejsce pracy: Kraków, ul. Bora-Komorowskiego
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za analizę wyników kampanii marketingowych i wsparcie oceny po zakończeniu kampanii pod kątem przyszłych ulepszeń, budowanie grup docelowych dla działań rynkowych w oparciu o strategię firmy, a także zaangażowanie w rozwój strategii współpracy z klientem oraz poprawy zwrotu z inwestycji.
Szukamy osoby posiadającej minimum roczne doświadczenie w obszarze analizy kampanii marketingowych, posługującej się biegłym językiem angielskim (min. C1) oraz wykazującej się analitycznym podejściem do rozwiązywania problemów. Każdy kandydat powinien biegle poruszać się w programie MS Excel oraz posiadać znajomość języka SQL. Dużym plusem będzie znajomość SAS, jednak nie jest to konieczne.
Praca na tym stanowisku umożliwia aktywny udział w światowym procesie integracji firmy FedEx i TNT, dzięki czemu daje możliwość rozwoju i zdobycia nowego doświadczenia. Ponadto, nowo zatrudniony pracownik otrzyma pakiet benefitów pozapłacowych (kartę MultiSport, kartę Lunchową, prywatną opiekę medyczną oraz polisę ubezpieczeniową), a po pół roku pracy będzie mógł skorzystać z budżetu przewidzianego na szkolenia i rozwijanie swoich umiejętności.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w procesie rekrutacji prosimy o przesłanie swojego CV w języku angielskim.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.