#

Analityk ds. Sprzedaży Internetowej

Bartek S.A.

Mińsk Mazowiecki, mazowieckie

Bartek S.A.
BARTEK jest polską firmą, największym producentem obuwia dziecięcego w kraju i jedyną tak liczną siecią w Europie, posiadającą obuwie wyselekcjonowane dla dzieci w wieku 1-10 lat. Od początku swojej działalności wyprodukowaliśmy już ponad 10 milionów par butów, a nasze produkty można kupić na całym świecie.

Posiadamy 45 sklepy firmowe w całej Polsce, współpracujemy z 200 sklepami multibrandowymi w kraju i z ponad 250 placówkami multibrandowymi za granicą.

Analityk ds. Sprzedaży Internetowej

Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki

BARTEK to wiodący polski producent wysokiej jakości obuwia dziecięcego dostępnego w 55 sklepach własnych oraz w kilkuset sklepach multibrandowych w kraju i za granicą. Nasze produkty są gwarancją zdrowia i wygody najmłodszych, ciekawa stylistyka i najnowsze trendy mody. Obuwie BARTEK jest doceniane zarówno przez rodziców, jak i specjalistów medycyny i branży obuwniczej. Swoją pozycję zawdzięczamy ludziom, którzy tworzą niezwykły i zgrany team. Stawiamy na solidność i kompetencję naszej firmy, ich wzajemną współpracę i kreatywność.

Jeśli nie boisz się pozytywnych zmian w swoim życiu, lubisz podejmować nowe wyzwania, masz energię i chęć do działania, posiadasz wymagane kompetencje, a przede wszystkim chcesz z nami tworzyć przyszłość naszej firmy, dołącz do naszego zespołu.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko

Analityk ds. Sprzedaży Internetowej

miejsce pracy – Mińsk Mazowiecki.

 

Opis Stanowiska:

  • Bieżąca analiza użyteczności sklepu w celu jego optymalizacji i zwiększenia satysfakcji klienta;
  • Analiza danych oraz przygotowywanie raportów i wniosków funkcjonowania sklepu internetowego;
  • Opracowywanie strategii sprzedaży dla poszczególnych kategorii produktów;
  • Zarządzanie, dodawanie i aktualizacja produktów;
  • Przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowych;
  • Budowanie lojalności klientów i pozytywnego wizerunku firmy;
  • Monitoring rynku, konkurencji i trendów w kanale e-commerce;
  • Planowanie działań sprzedażowych i promocyjnych online.

 

Wymagania:

  • Znajomość mechanizmów działania sklepu internetowego i serwisów sprzedażowych;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność podstaw projektowania stron internetowych;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
  • Umiejętność budowania relacji z klientem, komunikatywność, kultura osobista;
  • Dodatkowym atutem będzie:
  • Znajomość Google Analytics;
  • Znajomość systemu Symfonia Handel.

 

Oferujemy:

  • Pracę w młodym i przyjaznym zespole,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej,
  • Możliwość indywidualnego rozwoju.

 

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz.883)”.

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi