Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Ambasador/ka

Miejsce pracy: Bytom

Obowiązki:

  • informowanie o promocjach, produktach, markach wyrobów Klienta,
  • przygotowywanie raportów z prowadzonych działań,
  • dystrybuowanie materiałów reklamowych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie (mile widziani studenci),
  • dyspozycyjność 5 dni w tygodniu (od wtorku do soboty),
  • znajomość obsługi programów komputerowych, przede wszystkim Microsoft Office,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • miła aparycja, wysoka prezencja,
  • zaangażowanie i zmotywowanie do pracy.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie,
  • stała i ciekawa praca,
  • elastyczny godziny pracy - około 100h w miesiącu
  • atrakcyjne wynagrodzenie (17,52 zł brutto / h + premia),
  • narzędzia niezbędne do pracy.

 Oferta pracy tymczasowej

Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie lub Bytom (do wyboru)



Numer referencyjny: AMJ/02/17/KTW
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi