Opis stanowiska pracy
- Sporządzanie ofert ubezpieczeniowych dla Klientów biznesowych,
- Przygotowywanie analiz i rekomendacji dla Klientów,
- Współpraca z zespołem sprzedawców w przygotowaniu ofert ubezpieczenia,
- Kalkulowanie składek, praca w systemach wewnętrznych,
- Wsparcie administracyjne zespołu w procesie obsługi Klienta.
Wymagania
• Doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń,
• Znajomość systemów agencyjnych towarzystw ubezpieczeniowych,
• Uprawnienia agencyjne PUNU lub KNF,
• Wykształcenie min. średnie, w trakcie dalszej nauki,
• Otwartość na innych, komunikatywność,
• Umiejętność współpracy w zespole,
• Umiejętności sprawnego i rzetelnego wykonywania powierzonych zadań,
• Doskonała organizacja pracy,
• Umiejętność szybkiego uczenia się i rozwoju.
Prezentacja firmy
Jesteśmy grupą Spółek z branży finansów i ubezpieczeń specjalizującą si...
Jesteśmy grupą Spółek z branży finansów i ubezpieczeń specjalizującą się w obsłudze przedsiębiorstw. Szczycimy się wysokimi standardami pracy oraz bezkompromisową obroną interesów naszych Klientów. Naszą misją jest zapewnienie naszym Klientom najlepszych dostępnych na rynku ofert za najlepszą możliwą cenę.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/01/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Ubezpieczenia