Opis stanowiska pracy

Szukam osoby do oddziału mojej firmy w Bielsku Białej.

Naszym celem jest pomaganie Klientom w podejmowaniu trafnych decyzji o zakupie lub sprzedaży nieruchomości.

 

Szukam osoby która:

• chce być samodzielna

• ma doświadczenie w pracy jako handlowiec, niekoniecznie w branży nieruchomości

• wierzy w siebie i w to co robi

• potrafi słuchać, co ma do powiedzenia Klient

• do wszystkich wyzwań podchodzi z optymizmem

• jest uczciwa i lojalna względem współpracowników oraz Klientów

• jest pracowita i wytrwała w dążeniu do celu

• chce się rozwijać i ciągle doskonalić swoje kwalifikacje

• ma poczucie humoru i łatwo nawiązuje kontakty

 

Zakres obowiązków i odpowiedzialności:

• nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z Klientami zainteresowanymi sprzedażą nieruchomości

• zawieranie i realizacja umów pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości

• doradzanie Klientom w zakresie przygotowania nieruchomości do sprzedaży

• organizacja i realizacja sesji fotograficznych, które zapewnią odpowiednie zaprezentowanie nieruchomości na portalach internetowych

• gromadzenie dokumentacji potrzebnej do wprowadzenia oferty na rynek

• wprowadzanie ofert do systemu reklamy i monitorowanie skuteczności reklamy oraz informowanie Klientów o efektach naszej pracy

• prezentowanie nieruchomości zainteresowanym Klientom

• wspieranie procesu negocjacji pomiędzy właścicielami nieruchomości i Klientami zainteresowanymi zakupem

• przygotowanie dokumentacji potrzebnej do zawarcia transakcji

• nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z Klientami zainteresowanymi zakupem nieruchomości

• wyszukiwanie odpowiednich nieruchomości dla poszukujących i doradzanie w procesie zakupu

 

O mnie:

  • działam aktywnie na rynku nieruchomości od roku 1993
  • mam licencję pośrednika nieruchomości, uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego oraz uprawnienia budowlane
  • przeprowadziłem setki transakcji sprzedaży i wynajmu nieruchomości,
  • organizowałem i nadzorowałem budowę kilkudziesięciu domów
  • wyceniłem setki nieruchomości
  • moim priorytetem jest uczciwość i zgodna współpraca
  • moją pasją jest tworzenie i budowanie, dlatego ciągle szukam nowych wyzwań.
  • aktualnym wyzwaniem jest wprowadzenie takich zmian, które zapewnią wszystkim satysfakcję zawodową i finansową
  • mogę przekazać Ci bogate doświadczenie i praktyczną wiedzę, która zapewni Ci rozwój i zdobycie nowych kompetencji

Oferuję:

• możliwość uzyskiwania wysokich dochodów

• osobistą opiekę i pomoc w rozwoju Twoich kompetencji

• niezbędne narzędzia pracy

• dobrą atmosferę i prawo współdecydowania o rozwoju zespołu

 

 

Wymagania

• wykształcenie minimum średnie
• pracowitość i punktualność
• podstawowa wiedza o rynku nieruchomości
• biegła obsługa komputera i programów biurowych
• własny samochód

Proszę o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Prezentacja firmy

Firma Józef Kufel Nieruchomości dba o dobre relacje z Klientami oraz wza... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi