Agent ds. Idealnej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: WarszawaUmowa o pracę
Opieka medyczna
Karta sportowa
Kafeteria
MyBenefit
Dostęp do biblioteki firmowej
Dogodna
lokalizacja biura
Zgrany
zespół
Sekcje
sportowe
Świeże owoce
i warzywa
Bonus
świąteczny
Zbuduj swoją markę na rynku pracy i rozpocznij przygodę w świecie nowoczesnej bankowości.
1. Jesteś głodny wiedzy?
Akademia Obsługi Klienta nie jest zwyczajnym szkoleniem wdrożeniowym… To czas wypełniony współpracą z najlepszymi ekspertami w dziedzinie obsługi Klienta, którzy przekażą Ci swoje know-how. Wiedza z obszaru specyfiki funkcjonowania banku, systemów bankowych, profesjonalnej komunikacji z Klientem jest na wyciągnięcie Twojej ręki – sięgnij po nią już dziś!
2. Jesteśmy firmą, która stawia na młode talenty.
100% naszych pracowników rozwija się według jasnej ścieżki kariery. Dzięki rekrutacjom wewnętrznym co 3-ci pracownik awansuje w strukturze Banku. Chciałbyś pracować w firmie, która daje możliwości?
3. Jesteśmy firmą, która chce żebyś czuł się bezpiecznie.
Dlatego od pierwszego dnia dajemy Ci umowę o pracę, opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie.
4. Poczuj z nami swobodę!
Gwarantujemy elastyczny czas pracy, dzięki któremu będziesz mógł realizować swoje pasje pozazawodowe. Nie musisz też czuć się ograniczony dzięki dofinansowaniu do karty Multisport i zróżnicowanym wewnątrzbankowym sekcjom sportowym.
Chciałbyś być ekspertem w tym co robisz? Jesteś dla nas IDEALNY!
Wspieramy Przedsiębiorców – co to oznacza dla nowego pracownika?
Codzienny kontakt z ludźmi, którzy potrzebują Twojego wsparcia na każdym etapie prowadzenia ich działalności biznesowej.
Pamiętaj, że będziesz odpowiedzialny tylko za obsługę połączeń przychodzących!
Chcemy, abyś – tak jak my – ambitnie podchodził do swoich zadań.
Po drugiej stronie słuchawki ktoś liczy właśnie na Twoją pomoc, a my czekamy na TWOJE CV