Opis stanowiska pracy
Dlaczego warto z nami współpracować?
- jesteśmy polską firmą, która odniosła sukces poza granicami kraju konkurując z największymi graczami rynku internetowego,
- będziesz brał udział w rozwoju innowacyjnego badania monitorującego działania marketingowe w sieci,
- proponujemy Ci nieformalny styl pracy (brak dress codu, elastyczne godziny pracy, bardzo dobre relacje między pracownikami),
- oferujemy ciekawe benefity (m.in.: karta sportowa/medyczna, zdrowa żywność),
- zagwarantujemy Ci dobre warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie.
Zakres obowiązków:
Dołączysz do zespołu rozwijającego badanie rynku reklamy online gemiusAdReal, które dostarcza Klientom dane pozwalające na analizowanie strategii konkurencji i efektywności własnych kampanii. Twoją rolą będzie czuwanie nad jakością badania reklamy internetowej na rynku polskim we współpracy z zespołem odpowiedzialnym za rozwój badania.
Przyszłe zadania:
- kontrola prawidłowego rozpoznawania reklam typu display/video na stronach polskich wydawców internetowych,
- proponowanie i wprowadzanie do badania nowych reguł identyfikacji reklam na stronie,
- kategoryzacja kampanii internetowych na rynku polskim,
- kontakt z Klientami na rynku polskim – bieżące rozwiązywanie problemów.
Zapewniamy Ci materiały szkoleniowe, stały kontakt z koordynatorem projektu oraz okres próbny z regularną informacją zwrotną na temat postępów pracy.
Wymagania
Jeśli:
- chcesz się związać z digital marketingiem i reklamą internetową,
- sprawnie wyszukujesz i filtrujesz informacje w internecie oraz potrafisz czytać treści ze zrozumieniem,
- posiadasz zdolności analityczne,
- masz podstawową wiedzę z zakresu HTML i CSS,
- znasz angielski w stopniu co najmniej średniozaawansowanym,
- jesteś osobą dokładną i obowiązkową,
to bardzo chcemy Cię poznać!
Dodatkowe umiejętności:
- znajomość jQuery oraz praktyczna umiejętność zastosowania wyrażeń regularnych.
Prezentacja firmy
Gemius to polska firma, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać...
Gemius to polska firma, która doradza przedsiębiorcom, jak wykorzystywać internet w biznesie. Od 1999 roku bada internautów pod kątem korzystania z mediów cyfrowych, tworząc w ten sposób unikalny socjodemograficzny profil e-konsumentów. Mierzy oglądalność stron www i aplikacji, a także materiałów audio i wideo z poszczególnych źródeł ruchu, tj. komputerów, tabletów i smartfonów. Gemius działa w ponad 30 krajach w Europie, Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie (region EMEA), a w 14 z nich posiada oddziały. Jego klientami są reklamodawcy, wydawcy, domy mediowe, agencje reklamowe i firmy z sektora e-commerce. Prowadzone przez firmę badania realizowane są zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR.
Tworzymy własną technologię przetwarzania i składowania danych. W swoich systemach przechowujemy setki miliardów rekordów i przetwarzamy setki terabajtów danych.
Odwiedź nas na naszym profilu na LinkedIn oraz Facebook-u.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Tylko praktyki
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Programowanie / Analizy