Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Administrowanie biurem

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • wsparcie działów;
  • odbieranie i segregacja poczty;
  • obsługa biura;
  • wstępny kontakt z Klientem.
 

Wymagania:

  • dyspozycyjność;
  • komunikatywność;
  • obsługa komputera.

Oferujemy:

  • pracę na zastępstwo na okres 2 tygodni z możliwością przedłużenia;
  • płatny dzień próbny;
  • ciekawą pracę i możliwość rozwoju.



Oferta dotyczy pracy tymczasowej. Zainteresowane osoby prosimy o pilne aplikowanie.

 



Numer referencyjny: AB/01/2017/PZN
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi