Job Impulse Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego
o europejskim zasięgu. Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej.
Na polskim rynku działamy od 7 lat.

Certyfikaty: 3000/3 - Agencja Pracy Tymczasowej; 3000/2 - Doradztwa Personalnego

Administrator

Miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy częścią Job Impulse Group, firmą doradztwa personalnego i agencją pracy tymczasowej o zasięgu europejskim. Na polskim rynku działamy od 2006 roku. W Polsce tworzymy Grupę Job skupiającą wyspecjalizowane marki usług HR dla biznesu: Job Impulse, Job Trainings, Simple Solutions oraz Job Abroad.

Posiadamy status Agencji Pracy Tymczasowej Certyfikat: 3000/3 i Doradztwa Personalnego Certyfikat: 3000/2.

Obecnie prowadzimy rekrutację dla firmy, która we współpracy z rządem, instytucjami publiczymi i samorządami, zajmuje się świadczeniem usług przywracania do pracy osób długotrwale bezrobotnych.

Poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko: "Administrator"

Zadania:

Administrator odpowiada za poprawność i terminowość obiegu wszystkich informacji dotyczących Uczestników projektu pomiędzy urzędem pracy a projektem, ściśle współpracuje z urzędem, pracownikami biura Ingeus i kierownikiem projektu. Administrator odpowiada za obszar recepcyjny centrum aktywizacyjnego, wspiera także Uczestników projektu w rozwoju ich kompetencji z zakresu obsługi komputera.


Główne obowiązki:

- obsługa recepcji, profesjonalna obsługa klienta,
- zarządzanie i przechowywanie dokumentacji klientów/ uczestników projektu,
- zarządzanie informacjami pozyskanymi różnymi kanałami,
- wprowadzanie danych do systemu,
- rejestracja wyników projektu i przekazywanie informacji o wynikach Kierownikowi Projektu,
- opracowywanie raportów, analiz i sprawozdań,
- kontakt z partnerami projektu.

Wymagania:

- bardzo dobra obsługa MS Office i programu CRM,
- zdolność do realizowania i koordynowania kilku zadań jednocześnie,
- umiejętność planowania, doskonała organizacja pracy
- rzetelność, zorientowanie na szczegół, terminowość wykonywania obowiązków
- umiejętność tworzenia prezentacji, redagowania pism,
- bardzo dobre kompetencje komunikacyjne,
- b. dobra znajomość j.angielskiego

Oferujemy:

- rozwijającą pracę w organizacji, która od 25 lat z powodzeniem działa na całym świecie,
- stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w firmie realizującej projekty społeczne,
- pracę na cały etat.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi