Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Administrator z j. angielskim
Lokalizacja: SzczecinDla naszego Klienta, firmy z Centrum Usług Wspólnych w Szczecinie, poszukujemy obecnie osób znających język angielski, które będą wspierać dział Obsługi Klienta.
Zadania:
- Praca administracyjna związana z obsługą usług agencyjnych morskich
- Rejestracja zapytań ofertowych i zamówień w systemie
- Rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniem
- Informowanie działu obsługi klienta o nieprawidłowościach związanych z zapytaniami ofertowymi lub zamówieniami klientów
- Współpraca z działem technicznym w celu przydzielania zapytań odpowiednim specjalistom
- Rozwiązywanie problemów dotyczących faktur
- Sprawdzanie poprawności informacji w systemie
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Wykształcenie w związanym obszarze
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność
- Zdolność do pracy pod presją czasu
Oferta:
- Możliwość rozwoju w dużej firmie, w międzynarodowym środowisku
- Prywatna opieka medyczna - poziom premium
- Karta Multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Dodatek urlopowy
- Praca w godzinach 7/8-15/16