Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Zlecanie drobnych prac remontowych; prowadzenie dokumentacji i korespondencja z Właścicielami oraz instytucjami - w zakresie obsługi technicznej nieuchomości; udział zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych
Wymagania
znajomość programów MSOFFICE, EXCELL
Prezentacja firmy
Zarządzanie nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych na terenie W...
Zarządzanie nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych na terenie Wrocławia.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
20/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Premie, dodatki:
fundusz socjalny
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Inne
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?