Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Administrator Systemów Sprzedażowych
Miejsce pracy: Piechcin, InowrocławBędziesz zajmować się:
• Codziennym nadzorem administracyjnym nad prawidłowym funkcjonowaniem aplikacji CRM i CP;
• Modyfikowaniem i usprawnianiem aplikacji CRM i CP;
• Monitorowaniem modułu integracji CRM - SAP;
• Wspieraniem merytorycznym zespołu w zakresie ww. aplikacji;
• Prowadzeniem szkoleń dla biznesu.
Aplikuj jeśli:
• Posiadasz doświadczenie w administracji aplikacjami biznesowymi (CRM - Sales Force, SAP, CP) - będzie to twoim dodatkowym atutem;
• Masz minimum wykształcenie średnie (techniczne);
• Znasz język angielski w stopniu średniozaawansowanym;
• Masz zdolność samodzielnego diagnozowania problemów systemowych i procesowych;
• Potrafisz przygotować dokumentację biznesową;
• Jesteś osobą komunikatywną i otwartą.
Oferujemy:
• Szkolenie podczas okresu adaptacji ( w tym z obsługi aplikacji biznesowych);
• Wynagrodzenie miesięczne: 3500 zł brutto;
• Możliwość rozwoju i zdobywania cennego doświadczenia;
• Pracę w wymiarze pełnego etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00;
• Zatrudnienie za pośrednictwem naszej agencji na podstawie umowy o pracę tymczasową – umowa na rok;
• Pracę w międzynarodowej firmie.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Numer referencyjny: ASS/05/17/BDG
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.