Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems
Dla naszego Klienta, dużego banku, działającego na polskim rynku od wielu lat, poszukujemy osób zainteresowanych wyżej wymienionym stanowiskiem.
Opis stanowiska:
• Wykonywanie instalacji i konfiguracji baz danych
• Wykonywanie upgrade’ów baz danych
• Usuwanie awarii baz danych
• Analizowanie przyczyn awarii baz danych
• Wykonywanie backupów i odtwarzań baz danych
• Planowanie pojemność baz danych
• Strojenie baz danych
• Wykonywanie rutynowych czynności obsługi baz danych
• Udział w budowaniu architektury rozwiązań baz danych
• Udzielanie konsultacji innym zespołom IT
• Instalacja struktur bazodanowych
• Budowanie monitoringu baz danych
• Obsługa procesów przetwarzań danych
• Tworzenie i utrzymywanie aktualności dokumentacji technicznej i procesowej
• Raportowanie dotyczące konfiguracji i wykorzystania baz danych
• Udział w dyżurach domowych
• Obsługa procesów ITIL w zakresie dotyczącym baz danych
Wymagania:
• Ukończone studia (lub planowane zakończenie studiów w najbliższym roku) o profilu informatycznym
lub pokrewnym
• Umiejętność podstawowej obsługi systemów Windows, Linux i Unix (interfejs linii komend)
• Umiejętność podstawowej administracji bazą danych : Informix, Oracle, MS SQL, Sysbase
• Umiejętność posługiwania się komendami języka SQL
• Umiejętność pracy w zespole
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej
Mile widziane:
• Kilkuletnie doświadczenie w administrowaniu systemami operacyjnymi lub bazami danych
• Ukończenie kursów administracji baz danych
• Znajomość jednego z języków skryptowych
• Znajomość metodologii zarządzania ITIL
Oferujemy:
• Atrakcyjny pakiet benefitowy, obejmujący ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, świadczenia świąteczne, możliwość dofinansowania wypoczynku oraz karty MultiSport/MultiBilet
• Możliwość udziału w licznych szkoleniach i działaniach rozwojowych, inicjatywach promujących zdrowy tryb życia oraz akcjach wolontariackich
• Pracę w stabilnej firmie notowanej na GPW oraz wyróżnionej znakiem HR Najwyższej Jakości
• Wyjątkową możliwość uczestnictwa w zmianie organizacyjnej
• Pracę w otwartej kulturze organizacyjnej, opartej na współpracy, wzajemnym szacunku oraz zaufaniu