W Tivron zajmujemy się outsourcingiem w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Nasz zespół tworzą ludzie traktujący sprzedaż z pasją, dla których trudny projekt nie istnieje. Cechuje nas otwartość na wyzwania oraz inicjatywa!
Aktualnie powiększamy nasz zespół operacji. Poszukujemy osoby do obsługi głównego systemu cc, na którym pracują konsultanci.
Administrator/Specjalista ds. obsługi systemu call center
Kraków
Twoje zadania:
- Współpraca z zewnętrznym dostawcą świadczącym usługi w zakresie systemu cc.
- Analiza bieżących potrzeb oraz realizacja działań w zakresie optymalizacji wykorzystania systemu.
- Identyfikacja pojawiających się nieprawidłowości w systemie, ich analiza oraz eliminowanie – samodzielnie i/lub przy współpracy z zewnętrznym dostawcą.
- Przeprowadzanie testów celem wprowadzania zmian i usprawnień w systemie.
- Wsparcie merytoryczne użytkowników w zakresie obsługi systemu
Oczekujemy od Ciebie:
- Znajomości systemu Alfa vox.
- Doświadczenia w pracy w branży call/contact center
- Zmysłu analitycznego - potrafisz dostrzegać zależności, łączyć fakty i wyciągać wnioski.
- Predyspozycji do samodzielnej pracy przy komputerze, wymagającej skupienia i skrupulatności.
- Praktycznej znajomości MS Excel, która pozwoli na swobodną pracę z danymi.
Oferujemy:
- Długotrwałą współpracę w szybko rozrastającym się dziale operacji.
- Stałe godziny pracy (pn-pt, 8-16)
- Możliwość wdrażania swoich pomysłów – inicjatywa to nasze drugie imię!
- Dni, w których 8 godzin minie jak kwadrans
- Szansę, aby pokazać na co Cię stać dzięki wielu zadaniom – w Tivron nie wiemy co to nuda
- Niekorporacyjną atmosferę, dzięki której z radością przyjdziesz do pracy
- Towarzystwo współpracowników, którzy wiedzą, że nie samą pracą człowiek żyje.
- Umowę b2b/zlecenie w ramach formy zatrudnienia.
Zapraszamy do kontaktu!