Adecco Poland Sp. z o.o.

Administrator sieci

Miejsce pracy: Sandomierz
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

 

  • administrowanie sieci
  • konfiguracja sieci drukarek i telefonów
  • obsługa Helpdesk (2 linia wsparcia)
  • wsparcie całego działu IT klienta
  • zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi

 


Wymagania:

  • wiedza na temat administrowania sieci
  • mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Helpdesku
  • komunikatywność, zaangażowanie w pracę

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w ambitnym zespole, w pozytywnej atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój
  • możliwość rozwoju umiejętności językowych
  • możliwość zbudowania nowych obszarów kompetencji

Oferta dotyczy pracy stałej.


Numer referencyjny: ASD/12/2016/KLC
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi