#

Administrator (Referent ds. rozliczania czasu pracy i kadr)

Adecco Poland Sp. z o.o.

ŻYWIEC, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Administrator (Referent ds. rozliczania czasu pracy i kadr)

Miejsce pracy: ŻYWIEC

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
W związku z dynamicznym rozwojem wewnętrznych struktur Adecco Poland,
do naszego Oddziału w Żywcu / Bielsku - Białej poszukujemy osoby na stanowisko:
Administrator
(Referent ds. rozliczania czasu pracy i kadr)
Nr ref.: ADM/10/2014

Miejsce pracy: Żywiec / Bielsko - Biała
Zakres obowiązków:
• Obsługa kadrowo – płacowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców
(sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy)
• Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień
• Wystawianie faktur

Nasze wymagania:
• Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Znajomość programu TETA, Płatnik
• Mile widziane doświadczenie zawodowe
• Dobra znajomość przepisów prawa praca i zagadnień z zakresu kadr
• Bardzo dobra organizacja czasu pracy
• Dokładność, skrupulatność








Normal
0


21


false
false
false

PL
X-NONE
X-NONE








































































































































































/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:Standardowy;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";}


Nasze wymagania:

Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
Dobra znajomość pakietu MS Office
Znajomość programu TETA, Płatnik
Mile widziane doświadczenie zawodowe
Dobra znajomość przepisów prawa praca i zagadnień z zakresu kadr
Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Dokładność, skrupulatność

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi