Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
ZADANIA: • Tworzenie kart ewidencji czasu pracy • Kontrola nad plikiem ze stanem osobowym • Prowadzenie pliku z premią • Stała kontrola nadgodzin oraz cotygodniowe raportowanie nadgodzin • Codzienne raportowanie absencji • Kontrola nad dokumentacją produkcyjną • Kontrola na rejestracją wejść i wyjść pracowników • Comiesięczne aktualizowanie skill matrix oraz certyfikatów pracowniczych • Administracja dokumentacją pracowniczą oraz współpraca z działem HR
WYMAGANIA: • Wykształcenie min. średnie • Doświadczenie zawodowe: 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku • Umiejętność obsługi komputera (MS Office, szczególnie Excel) • Sumienność • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole • Samodzielność • Bardzo dobra organizacja własnej pracy
OFERUJEMY:
• Umowę o pracę tymczasową,
• Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, • Dofinansowanie do dojazdów, • Dofinansowanie do posiłków, • Szkolenia.
Oferta tyczy pracy tymczasowej.
Numer referencyjny: AP/10/2016/JSZ
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?