Opis stanowiska:
• bieżące administrowanie nieruchomościami,
• monitoring i kontrola stanu budynku, sprawowanie nadzoru nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwację i bieżące naprawy, ochronę.
• kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w budynku oraz w obrębie administrowanych posesji,
• udział i nadzór nad wykonywaniem kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie w wymaganiami prawa budowlanego,
• prowadzenie książek obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
• koordynacja w trakcie wykonywania prac remontowych,
• bieżąca weryfikacja faktur kosztowych, sprawdzanie ich zgodności z budżetem,
• przygotowywanie pism, ogłoszeń, zestawień ofertowych, zawiadomień, uchwał, planów gospodarczych,
• bieżąca obsługa informacyjna mieszkańców, w tym: przyjmowanie skarg, zażaleń, wniosków i zgłoszeń od lokatorów oraz udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień.
• pełnienie dyżurów na terenie nieruchomości,
• kontakty z urzędami i instytucjami w zakresie administrowania nieruchomości.
Wymagania:
• doświadczenie w branży zarządzania nieruchomościami i wiedza w zakresie zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi
• umiejętność obsługi pakietu MS Office.
• zdolności organizacyjne
• miłe usposobienie i umiejętność cierpliwego słuchania
• pełna samodzielność przy rozwiązywaniu problemów, dokładność
• dyspozycyjność
• prawo jazdy kat. B
Mile widziane: licencja zarządcy nieruchomości
Firma z branży nieruchomości
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.