poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Administrator Nieruchomości
Zakres obowiązków:
- administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów
- dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycją ich wykorzystania
- bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów
- bieżący nadzór nad wykorzystywaniem administrowanych nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami
- udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości
- udział w przekazywaniu oraz odbiorze osobom trzecim administrowanych nieruchomości
- prowadzenie na bieżąco ewidencji administrowanych nieruchomości oraz ich przygotowywanie do komercyjnego zagospodarowania
- nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości, w tym zgłaszanie konieczności usunięcia usterek i awarii oraz potwierdzanie faktu wykonywanych usług zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną i kosztorysową na powierzonych do administrowania nieruchomościach
- bieżące prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego dla każdego administrowanego obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- zgłaszanie wniosków w zakresie konieczności zmian sposobu użytkowania administrowanych nieruchomości, ich modernizacji i ulepszeń, z uwagi na zwiększenie efektywności finansowej nieruchomości
- monitorowanie zachodzących zmian w otoczeniu poszczególnych administrowanych nieruchomości mające na celu zabezpieczenie interesów PKP S.A. oraz oddziałujących na sposób użytkowania tych nieruchomości
- zgłaszanie w trybie natychmiastowym ujawnionych nieprawidłowości w zakresie bezumownego lub niezgodnego z postanowieniami umowy wykorzystania i użytkowania nieruchomości do Zarządcy
- dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych nieeksploatowanych pod kątem wyeliminowania przypadków zagrożenia dla życia ludzkiego
- czynny udział w komisjach z przedstawicielami Departamentu Geodezji w wyznaczaniu punktów granicznych na podległych działkach
- wnioskowanie o likwidację obiektów zbędnych lub zagrażających życiu
- samodzielne okresowe poruszanie się po torach na podstawie stosownego zezwolenia
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- znajomość ustawy Prawo Budowlane
- znajomość ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami i aktów wykonawczych oraz Kodeksu Cywilnego
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office - w tym przede wszystkim programów Word, Excel i Power Point
- umiejętności analityczne
- mile widziane doświadczenie zawodowe związanym z obsługą inwestycji (procesów budowlanych)
- wzorowa organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielności
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- umowę na zastępstwo
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP
- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
- szeroki wybór świadczeń pozapłacowych
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.