#

Administrator Nieruchomości

PKP SA

Sosnowiec, śląskie

PKP SA

poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Administrator Nieruchomości

Miejsce pracy: Sosnowiec

Zakres obowiązków:

  • administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów
  • dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycją ich wykorzystania
  • bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów
  • bieżący nadzór nad wykorzystywaniem administrowanych nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami
  • udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości
  • udział w przekazywaniu oraz odbiorze osobom trzecim administrowanych nieruchomości
  • prowadzenie na bieżąco ewidencji administrowanych nieruchomości oraz ich przygotowywanie do komercyjnego zagospodarowania
  • nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości, w tym zgłaszanie konieczności usunięcia usterek i awarii oraz potwierdzanie faktu wykonywanych usług zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną i kosztorysową na powierzonych do administrowania nieruchomościach
  • bieżące prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego dla każdego administrowanego obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego
  • zgłaszanie wniosków w zakresie konieczności zmian sposobu użytkowania administrowanych nieruchomości, ich modernizacji i ulepszeń, z uwagi na zwiększenie efektywności finansowej nieruchomości
  • monitorowanie zachodzących zmian w otoczeniu poszczególnych administrowanych nieruchomości mające na celu zabezpieczenie interesów PKP S.A. oraz oddziałujących na sposób użytkowania tych nieruchomości
  • zgłaszanie w trybie natychmiastowym ujawnionych nieprawidłowości w zakresie bezumownego lub niezgodnego z postanowieniami umowy wykorzystania i użytkowania nieruchomości do Zarządcy
  • dokonywanie przeglądu podległych obiektów budowlanych nieeksploatowanych pod kątem wyeliminowania przypadków zagrożenia dla życia ludzkiego
  • czynny udział w komisjach z przedstawicielami Departamentu Geodezji w wyznaczaniu punktów granicznych na podległych działkach
  • wnioskowanie o likwidację obiektów zbędnych lub zagrażających życiu
  • samodzielne okresowe poruszanie się po torach na podstawie stosownego zezwolenia

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość ustawy Prawo Budowlane
  • znajomość ustaw związanych z gospodarką nieruchomościami i aktów wykonawczych oraz Kodeksu Cywilnego
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office - w tym przede wszystkim programów Word, Excel i Power Point
  • umiejętności analityczne
  • mile widziane doświadczenie zawodowe związanym z obsługą inwestycji (procesów budowlanych)
  • wzorowa organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielności
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • umowę na zastępstwo
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
  • udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP
  • atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
  • szeroki wybór świadczeń pozapłacowych

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi